Emner til nyhedsbreveOverskrifter

Er du i tvivl om, hvad du skal skrive i dine nyhedsbreve?

Er du i tvivl om, hvad du skal skrive i dine nyhedsbreve?

Jeg har heldigvis en idé, som du gerne må tyv-stjæle med det samme. 

Det første du skal gøre, er at åbne dit emailprogram (fx Mailchimp eller Campaign Monitor).  Bagefter skal du åbne alle de sociale medier, som du bruger til din virksomhed (fx Facebook og Instagram). 

Gå ind på alle sidernes statistik og se hvad der allerede virker.

  • Hvilke emner får flest likes på dine sociale medier?
  • Hvilke emner bliver kommenteret og delt?
  • Hvilke emnelinier åbner bedst dine nyhedsbreve?

Det er åbenbart DET, din målgruppe gerne vil have.

Og derfor er det lige præcis DET, du skal lave meget mere af.

 

 

Og husk så at lave en super sprød overskrift, ellers går alt dit fantastiske indhold desværre helt tabt...

Det er overskriften som skal sælge, så dine læsere overhovedet får lyst til at klikke sig ind og læse mere.

Så den der overskrift, den skal saft suseme være god! 

Og det er den, når den lover en løsning på et problem, din kunde sidder med. 

Et par eksempler på overskrifter, som lover løsninger:
(og igen stjæler du bare løs)

  • 3 måder at...
  • Sådan får du...
  • Teknikken der sparer dig for...
  • Få 3 gange så meget...
  • Bliv hurtigere færdig med...
  • Lær at lave...

 

Alt der kan spare dine læsere for tid, penge eller som kan gøre en løsning simpel, er interessant viden for dem.

Rigtig god fornøjelse med din næste mail, hvor du nu både ved hvordan du finder indhold og laver overskrifter, som dine kunder får lyst til at læse.

 

Kærlig hilsen

Maj

 

Vil du gerne skrive (og sælge) til en større emailliste? Få mine 7 tips til at få flere læsere på dit nyhedsbrev. Du skriver dig samtidig op på mit nyhedsbrev, hvor du vil modtage mails om, hvordan du bygger din emailliste endnu større.

Skriv dig op nu ♥