Metoder til flere på dit nyhedsbrev

Spilder du din virksomheds dyrebare tid med at skrive nyhedsbreve?

Spilder du din virksomheds dyrebare tid med at skrive nyhedsbreve?

Hvis du har under 300 tilmeldinger på din liste, så er min vurdering at ja, det gør du.

Du har i hvert fald ikke nok på din liste, til at du skal investere særlig meget tid på at skrive mails.

Det er simpelthen spild af din virksomheds tid at sidde og brygge fantastisk emails til så få mennesker.

Emails fra virksomheder har i gennemsnit en åbningsrate på kun 20-25% (afhængig af din branche).

Yikes!

Det er ikke mange, vel?

Og tror du alle 25% læser dine mails igennem fra ende til anden?

 

 

Neeej...

Langt fra endda.

De fleste skimmer bare lidt overskrifter i mailen og så er de allerede videre.

 

Men hvordan skal du så nogen sinde leve af at sælge på dine nyhedsbreve?

Jo, det skal jeg sige dig.

Du skal investere din tid i at få mange flere på dit nyhedsbrev.

Som i rigtig, rigtig mange.

Ikke bare 200 eller 300.

Men flere tusinde...

Så bliver der virkelig mulighed for at sælge med dine mails.

Og er det ikke lige præcis det, du drømmer om? At din business er skalerbar, så du kan lave et online produkt, som virkelig mange mennesker køber?

Hvis det er drømmen, så må du igang med at få flere på dit nyhedsbrev, inden du bruger din virksomheds dyrebare timer på at skrive flere nyhedsbreve til din liste med 100 personer.

(Læs også om de 6 ting du går glip af, hvis din emailliste ikke vokser lige her)

 

Jamen, hvordan får jeg så den dumme emailliste til at vokse?

En mulighed er at kontakte en anden ekspert, som har samme målgruppe som dig og lave et samarbejde.

  • Hvis du er coach med speciale i stress, så find en alternativ behandler som behandler stress med kosttilskud.
  • Hvis du underviser i hundetræningsteknikker, så find én der ved alt om god kost til hunde, så de bedre kan træne.
  • Hvis du hjælper med søvnproblemer gennem hypnose, så find en der kan hjælpe med søvnproblemer gennem terapi.

Find én som har en anden vinkel på det, du hjælper med, men hvor jeres målgruppe stadig er den samme.

Lav noget sammen fx en e-bog eller en video med 5 tips fra jer hver til det problem jeres fælles målgruppe mangler at få løst.

Og spred så begge budskabet om jeres nye, lækre produkt, som kun koster en lille emailadresse 😉

Nu bliver der reklameret for dig i den anden eksperts netværk.

Den metode kan du lave 1 gang om måneden det næste år, så kommer du ud til 12 nye netværk og får en masse nye tilmeldinger på dit nyhedsbrev.

Yay!

 

 

Kærlig hilsen 

Maj

 

Vil du gerne skrive (og sælge) til en større emailliste? Få mine 7 tips til at få flere læsere på dit nyhedsbrev. Du skriver dig samtidig op på mit nyhedsbrev, hvor du vil modtage mails om, hvordan du bygger din emailliste endnu større.

Skriv dig op nu ♥